Service Exchange – als nieuw en vooraf heldere afspraken

Als bijvoorbeeld een besturing defect is, ontvangt de gebruiker al de volgende dag een identiek, refurbished exemplaar ter vervanging. Deze is eerder gebruikt, maar werkt als nieuw en is ook voorzien van de laatste stand der techniek, zoals de nieuwste software.

Het ter reparatie aangeboden product wordt gerepareerd, schoongemaakt, volledig gecontroleerd en krijgt een technische update. Vervolgens wordt het in ons magazijn opgeslagen voor een nieuwe cyclus in dit unieke ruilsysteem, precies volgens de richtlijnen die we wereldwijd hanteren.

Vraag vooraf prijsindicatie
In geval van een defecte besturing kan vooraf een kostenbegroting opgevraagd worden bij onze serviceafdeling en hoort de klant wat de reparatie maximaal kan kosten. In de meeste gevallen is het werkelijke bedrag, op basis van nacalculatie, aanzienlijk lager.

Contact 

Wilt u gebruik maken van de vele mogelijkheden die de service-afdeling van HEIDENHAIN u biedt? Bel het directe telefoonnummer 0318-581840 of stuur een mail naar: serviceheidenhainnl