Tips en tricks van de service afdeling van HEIDENHAIN

Hebt u vragen over onderwerpen die betrekking hebben op onze klantenservice? 
In deze rubriek vindt u regelmatig nuttige informatie die u snel verder helpt bij uw dagelijkse werkzaamheden.

Motorreparatie bij HEIDENHAIN

De HEIDENHAIN-service in Traunreut heeft een nieuw test- en reparatiestation voor motoren in bedrijf genomen. Hiermee kunnen alle asynchrone en synchrone motoren van de series QAN en QSY in Traunreut worden gerepareerd.

Met het nieuwe test- en reparatiestation dalen de reparatietijden tot drie weken à vier weken. Wij kunnen binnen enkele dagen spoedreparaties uitvoeren.

Een speciale motorwasinstallatie reinigt alle motoren. Vervolgens worden de motortest en de basisrevisie uitgevoerd. Hiervoor zijn in een geluidgedempte ruimte een kraaninstallatie en flexibele teststations beschikbaar.

In combinatie met de aantrekkelijke reparatieprijzen en de mogelijkheid om te kiezen tussen functionele en premiumreparatie, is HEIDENHAIN uw eerste contactpersoon voor de service aan HEIDENHAIN-motoren.

Wij sturen u direct en gratis een nieuwe Exchange-motor van premiumkwaliteit. Na verzending en reparatie van uw defecte motor ontstaan voor u alleen de bijbehorende reparatiekosten. Op de geleverde ruilmotor uit het Exchange-programma geven wij u een garantie van één jaar.

Ons uitgebreide Exchange-magazijn met ruilonderdelen bevoorraadt vrijwel alle gangbare motortypen van premiumkwaliteit en garandeert daarmee de voortdurende beschikbaarheid voor het handhaven van uw productie. De opgeslagen motoren worden regelmatig aan functietests en vetverdelingscycli onderworpen.

HEIDENHAIN Service News

Onze nieuwsbrief HEIDENHAIN Service News, houdt u op de hoogte over de HEIDENHAIN Service afdeling.

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang informatie en updates.