HEIDENHAIN Service & Support: competent aan uw zijde

De HEIDENHAIN service afdeling biedt over de gehele levenscyclus van een machine professionele en op maat gemaakte ondersteuning voor machinefabrikanten en gebruikers. Een competent serviceteam kan u wereldwijd verder helpen dankzij de vakkundige vestigingen en dealers van HEIDENHAIN.

Technische support

Onze competente helpdesk-medewerkers adviseren en ondersteunen u vanaf het ontwerp van een machine tot aan de optimalisatie en het verhelpen van storingen op locatie.

Diensten

Het oplossingsgerichte dienstenaanbod, van reserveonderdeel via ruilapparatuur tot de wereldwijde reparatieservice, bespaart u kosten en tijd en verhoogt de beschikbaarheid van uw machinepark – leer onze uitgebreide diensten nader kennen.

Downloads

Hier vindt u uw software, gebruikersdocumentatie, brochures, productvideo's en het verhelderende magazine voor gebruikers.

Cursussen voor OEM's en gebruikers

Bouw knowhow op om aan uw eisen van de klant te voldoen en verkort uw inwerktijd met ons uitgebreide opleidings- en cursusaanbod.

Tips

Vaak is een kleine aanwijzing of een actuele info voldoende en kunt u een van uw problemen direct oplossen. Deze rubriek helpt u op veel punten verder.

Mediatheek

Video's en animaties uit de verschillende productgebieden in één oogopslag: vind uw film via de themafilters.

HEIDENHAIN-partner: sterk aan uw zijde

Speciale netwerken bundelen competentie met betrekking tot een onderwerp bij regelmatig opgeleide specialisten. Maak gebruik van de kennis van de professionals voor uw project of uw bijscholing.

Frequently Asked Questions (FAQ)

Sneller naar het doel: deze verzameling van vragen en antwoorden heeft zijn waarde bewezen en wordt voortdurend uitgebreid.